tisdag 3 november 2015

151 Korv 307/365

 

5 kommentarer:

  1. Det var länge sedan jag smakade Bullens :)

    SvaraRadera
  2. Bullens är gångbart i många lägen. På marknader, hemma, i snabbköpet m m
    Måste vara ett gammalt varumärke.

    SvaraRadera
  3. Ler igenkännande. Har sett den i olika sammanhang, hört talas om den men måste erkänna att jag aldrig smakat den.

    SvaraRadera
  4. Bästa korven!
    Du frågade om huset med de öppna luckorna används till något speciellt och det är ett tvätterimuseum därav också att man visade hur man tvättade förr. Förra året, tror jag det var, visade jag bilder på när man tvättade kläder på vintern genom att såga upp isvakar. Museumet ligger i Fittja söder om Stockholm.

    SvaraRadera

Jag bli så glad för alla små kommentarer, både positiv och negativ kritik är bra! man vill ju gärna lära sig något!