torsdag 10 mars 2016

35 Det brinner! 70/366


6 kommentarer:

  1. Ja men det ser jag att det gör. Ett tidigt Maj bål eller ett Vår bål kanske ?Jag gillar hur du har komponerat bilden :)

    SvaraRadera
  2. Ja men det ser jag att det gör. Ett tidigt Maj bål eller ett Vår bål kanske ?Jag gillar hur du har komponerat bilden :)

    SvaraRadera
  3. Här var det hett ;-) En jättefin bild på den sprakande elden i förgrunden och så snyggt med den blå himlen.

    SvaraRadera
  4. Så fint komponerad bild!!!

    SvaraRadera
  5. Så snyggt!

    /Öbon

    SvaraRadera
  6. Så vackert det brinner och med sin fina oranga färg som gör sig så fint mot havets och himlens blå färger.

    SvaraRadera

Jag bli så glad för alla små kommentarer, både positiv och negativ kritik är bra! man vill ju gärna lära sig något!